Remont kuchni tanim kosztem

Chciałam się pochwalić paroma ujęciami z mojej kuchni, niedawno odświeżonej. Zależało mi przede wszystkim na nowym wyglądzie kuchni, lecz za wszelką cenę chciałam uniknąć skuwania kafelek na ścianach i na podłodze. Po przejrzeniu setek blogów wnętrzarskich oraz przeczytaniu tysiąca porad pt. "nowa kuchnia w weekend", "nowa kuchnia tanim kosztem", postanowiłam spróbować.
Efekt?
Sami oceńcie:
OneLittleSpoon blog

One Little Spoon blog

OneLittleSpoon blog

One Little Spoon blog

OneLittleSpoon blog

One Little Spoon blog

OneLittleSpoon blog

One Little Spoon blog

OneLittleSpoon blog

One Little Spoon blog

OneLittleSpoon blog

Do metamorfozy wybrałam farby renowacyjne firmy 3V3.
I muszę przyznać, że sprawdziły się rewelacyjnie. Jedyne zastrzeżenie jest takie, że aby efekt był naprawdę dobry wymaga ona położenia 3 warstw, a nie jak producent zaleca dwóch. Kafelki zostały pomalowane farbą renowacyjną 3V3 RENOWACJA PŁYTKI CERAMICZNE (kolor biały), meble- RENOWACJA KUCHNIA & MEBLE KUCHENNE (kolor biały). Do pomalowania podłogi wykorzystałam farbę do podłóg 3V3 RENOWACJA PŁYTKI PODŁOGOWE (kolor ciemny grafit).
Moim marzeniem był drewniany blat kuchenny, postanowiliśmy zakupić go w markecie budowlanym i samodzielnie zaolejować. To było największe wyzwanie, ponieważ o ile farby były prawie bezzapachowe, to olejowanie w mieszkaniu blatu było troszkę uciążliwe, ale daliśmy radę!
Metamorfoza trwała około tygodnia :) W weekend myślę, że również jest to możliwe, jednak na pewno niez wymianą blatów na drewniane (do samodzielnego olejowania).
W pracowni stolarskiej dodatkowo zamówiliśmy szafkę oraz głębokie szuflady robione pod wymiar. Wymieniony został również zlew, płyta gazowa oraz piekarnik.

 A teraz kilka zdjęć 'PRZED' i 'PO' :




I kilka szczegółów z placu boju :)



5 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem ;) Nie powiedziałabym, że to kuchnia "powstała" poprzez kilka prostych czynności. Moje meble niestety nie nadawały się już do użytku, dlatego zamówiłam nowe. Materiały kupiliśmy na https://kronosfera.pl/ i w przyszłym miesiącu kuchnia ma być. Mam nadzieję, że będzie prezentować się równie dobrze jak u Ciebie. Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawy narzędzi King Tony to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie kompleksowe wyposażenie. Zestawy zawierają różnorodne narzędzia ręczne, które są niezbędne w każdym warsztacie. Są idealne zarówno dla profesjonalistów, jak i hobbystów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórz smaki w przestrzeni, która inspiruje! Nasze meble kuchenne to nie tylko funkcjonalność, ale i wyrafinowany design, idealne tło dla kulinarnej pasji. https://www.villaproject.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Remont można jak najbardziej przeprowadzić samemu, nawet niewielkim kosztem, ale przydatne są odpowiednie inspiracje typu: https://archiwnetrze.pl/panele-podlogowe-laminowane-w-stylu-vintage/ dzieki którym można wyhaczyć świetne elementy do swojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 One Little Spoon │ Blog kulinarny , Blogger